god3boys

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
god3boys

شبابى

Dr.shiko
vergenia
حبيبى دائما
sammoraa
Elking
البرنسيسه
10 مشترك

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره

البرنسيسه
    البرنسيسه
    Admin
    Admin

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Empty سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة  البرنسيسه الثلاثاء أغسطس 31 2010, 01:03

Razz انهارده ابتدى العد التنازلى عند " سمــــر " lol!

Razz وفاضلها يوم واحد وتدخل سنه جديده يارب تبقى أحلى سنه فى عمرها Razz

Razz وبقولها كل سنه وانتى طيبه يا أحلى وأجمل وأطيب صاحبه فى الدنيا Razz

Razz ويارب السنه دى تحققى كل اللى بتتمنيه وتبقى سنه جميله Razz

Razz مليانه أفراح وكل حاجه حلوه عشان انتى تستاهلى كل خير Razz

Razz وانا جايبالك حاجات حلوه بقى ليكى بس تأكلينى معاكى Razz

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره 822841442

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره 478949246

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره 574195399

والورد ده بتاعك عقبال ماجيبلك بتاع فرحك

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره 330278473

والأغنيه دى انا بحبها قوى ودى إهداء ليكى

happy birthday to you

انزل يا جميل في الساحة
    و اتمختر كدا بالراحة
    ا نا اقد عينيك مع ا ني
    نظرت عنيك د باحة

مالك طالع بالعالي
    يا مالي قلبي ليالي

امرك يا جميل

happy birthday to you

يا وعدي على الايام دي
    من غير ما نحس تعدي
    تاخد اكتر ما بتدي
    و انا و يا الايام وحدي
    يا قمر الليل
    يا قمر الليل الوردي
    شاور للنجمة تهاد
    امرك يا جميل

يا ربيع الحلم الاخضر
    ان كان عالصبر رح اصبر
    هات ايديك و افتح قلبك
    الدنيا حتسهر جنبك

يا بحر ملوش نهاية
    قلبي ملاح و حكاية
    امرك يا جميل

كـــــــــل سنه وانتى طيبه ياحبيبتى
    Elking
    Elking
    Admin
    Admin

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Empty رد: سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة  Elking الثلاثاء أغسطس 31 2010, 01:33

هاااااااااااااا فرقع البلالين
    وكل سنة وانتى طيبة ياسمورة
    وعقبال مليون سنة

sammoraa
    sammoraa

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Empty رد: سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره

مُساهمة  sammoraa الثلاثاء أغسطس 31 2010, 02:53

ياااااااه أول مرة يتعمللى عيد ميلاد ف المنتدى انا مبسوطة جداااااا وربنا حسة بفرحة الاطفال كدة

نورا ربنا يخليكى ليا يارب بجد محدش ابدا بيفكر يفرحنى قبلك ولا عمرى هقابل واحدة ف طيبتك وقلبك الكبير وصدقك ف مشاعرك تسلميلى ويارب تفضلى معايا لاخر عمرى ونفضل اصحاب كدة علطول وانا بحبك اوووووووى والله ومش بحب اى حد قد ما بحبك

والاغنية حلوة اوووووووووووى دايما بتنقى اجمل الاغانى والتورتات دى كلها هناكلها سوا انا وانتى وباقى الاعضاء هنديلهم علشان مايزعلوش

وميرسى يا سعيد وانت طيب وربنا يكرمك ويوفقك ويحققلك انت كمان كل اللى تتمناه ويديك على قد نيتك وبجد انا عمرى ما هقابل حد ف جدعنتكم انتوا الاتنين
    حبيبى دائما
    حبيبى دائما

مُساهمة  حبيبى دائما الثلاثاء أغسطس 31 2010, 04:00

كل سنة وانتى طيبة يا سمورة وعقبال مليون سنة كدة وتكونى مع حبيبك واشوفك عروسة اد الدنيا كلها

وان شاء الله ايامك الجاية يبقى كلها فرحة كبيرة متكنش عادى بس ههههههه

وكمان انا كان نفسى احطلك ورد وحاجات كتير عشان اهديها ليكى بس يلا مش مهم بقى منا مبعرفش اعتبرى نفسك خدتيها الله بقى اعملك اية يلا

يارب تحقققى كل احلامك وكل الى هقدر اقولة

happy birthday
    sammoraa
    sammoraa

مُساهمة  sammoraa الثلاثاء أغسطس 31 2010, 04:51

وانت طيب يا كيمو ربنا يخليك ويحققلك انت كمان كل اللى تتمناه ووردك وصل يا سيدى ودباديبك كمان ههههههههههه
    vergenia

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Empty < المواضيع العامة < سم Happy Birthday to You ورة

مُساهمة  vergenia الثلاثاء أغسطس 31 2010, 13:30

كل سنة وانتي طيبة يا سمر ياأحلي سمر وعقبال 200 سنة ف الهنا
    ويارب نفرح بيكي انتي ونورا قريب ان شاء الله ويارب اشوفكو قريب
    بس اوعي تنسيني ف التورتة والحاجات اللي نورا جابتهالك ههههه
    وعلي فكرة انا دخلت المنتدي بس عشان اقولك كل سنة وانتي طيبة
    {شوفتي بقي معزتك عندي اد ايه؟}
    Dr.shiko
    Dr.shiko

مُساهمة  Dr.shiko الثلاثاء أغسطس 31 2010, 13:48

كل سنه وانتى طيبه يا سمر وان شاء الله تكون سنه سعيده عليكى
    وعقبال مليون سنه

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Ggggj

اكبر تورتا كل سنه وانتى طيبه يا سمر
    البرنسيسه
    البرنسيسه
    Admin
    Admin

مُساهمة  البرنسيسه الثلاثاء أغسطس 31 2010, 15:19

انتى تستاهلى أكتر من كده بكتير ولو ما كناش فى رمضان كنا عملنا عيد ميلاد بجد بس معلش بقى السنه الجايه هيبقى فى العيد وهنحتفل احتفال جميل

وحشتينا قوى ياخالتو يعنى لازم يبقى عيد ميلاد سمر عشان تدخلى المنتدى تانى
    وتنورينا وحشتينا والله ارجعى بقى عشان خاطرنا
    sammoraa
    sammoraa

مُساهمة  sammoraa الثلاثاء أغسطس 31 2010, 16:00

خالتو ريرررررررررى انا مبسوطة اوى والله انك شاركتينى عيد ميلادى وطبعا التورتات والورد كمان تحت امرك مايغلوش عليكى وانا عارفة انتى بتحبينا قد ايه واحنا كمان كلنا والله بنحبك اوى وبنعتبرك اختنا الكبيرة وفرحتنا مش هتكمل الا لما تشاركينا وترجعى تانى المنتدى

ميرسى يا شيكو وانت طيب يا جميل والتورتة بتاعتك حلوة خااااااااااالص

وانتى عارفة يا نورا انه كفاية عليا احتفالكم ده بيا ده عندى بالدنيا كلها
    ربنا يخليكم ليا ومعرفتى بيكم كلكم تدوم يارب
    أميرة بكلمتى
    أميرة بكلمتى

مُساهمة  أميرة بكلمتى الأربعاء سبتمبر 01 2010, 00:34

كل سنة وأنتي طيبة ..
    cheers
    وعقبـــال 3415 سنة .. geek
    فين بقي الجاتووووه والحاجة الساقعة .. بس أنا عايزها ( كانز ) ..
    Suspect
    وتكون بيبسي .. bom

هابي بيرز دي تو يو
    هابي بيرز دي تو يو
    هابي بيرز دي تو يو
    قرب ياجميل من الساحة
    واتمختر كده براحة
    .
    .
    .
    .
    قرب ياجميل

sunny sunny sunny

ديه بقى ليه أنا بس وإنت هتعزميني عليها

bounce

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Richestchococake

هيا حته بس geek

ديه ميتجابش منها غير حته Very Happy Very Happy Very Happy
    sammoraa
    sammoraa

مُساهمة  sammoraa الأربعاء سبتمبر 01 2010, 00:55

ههههههههه ميرسى يا جميل وانتى طيبة وميرسى على التورتة الجمييييييييييلة خالص دى والحتة اللى احنا هناكلها بقى هنقسمها علينا كلنا علشان محدش يبصلنا فيها ههههههههههههههههه

ميرسى يا حبيبتى ع مشاركتك معايا والمنتدى نور بيكى
    اعقل مجنونه
    اعقل مجنونه

مُساهمة  اعقل مجنونه الأربعاء سبتمبر 01 2010, 04:29

وسع وســــــــــــــــــع انا جييييييييييييييت احتفل بحبيبة قلبي واقولها كل سنه وانتى عسل وسكر وخفيفه ومرحه وطيوبه وعسوله وقلبك مفيش ابيض منه واجمل واوفى صاحبه عرفتها ..وحشتيني ياسمسم

انا عارفه اني متأخره شويتين بس هعملك حفله يمكن تعوض التأخير ده

وأول حاجه هقولهالك

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره 278744998

وكمان كارت منى ليكي ياعسل

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Images-c81ef62712[URL="http://uploadpics.a2a.cc"].[/URL][URL="http://www.a2a.cc"].[/URL]

ودي ليكي انتى بس اوعي تأكلي حد منهااااااااا

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Images-1e26bdd089[URL="http://uploadpics.a2a.cc"].[/URL][URL="http://www.a2a.cc"].[/URL]

ودي بقا اكبر تورته فالدنيا ودي عشان احلى اعضاء فالمنتدى كله متتخانقوش كله هيااخد هي صحيح مش كبيره اوي بس هتكفي ان شاء الله هههههههههههههه

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Images-132f93722d[URL="http://uploadpics.a2a.cc"].[/URL][URL="http://www.a2a.cc"].[/URL]

ودي هديه بسيطه منى ليكي يارب بس تكون قد المقام

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Images-5e8c618fb0[URL="http://uploadpics.a2a.cc"].[/URL][URL="http://www.a2a.cc"].[/URL]

ودي كمان ياسمسم عارفه انك هتحبيها اوووووووي وسميها اي اسم بقى يفكرك بيا

سمــــــــــــــــــــــــhappy birthday to you ــــــــــــــــــــــــــوره Images-e8d75e44ff[URL="http://uploadpics.a2a.cc"].[/URL][URL="http://www.a2a.cc"].[/URL]

وفأخر الخفله بقى هغنيلك يلا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد

هيكون عيد ميلاده الليله اسعد الاعياد فليحيا ابو الفصاااد هيييييي

كل سنه وانتى طيبه ياحبيبتي وعقبال مانحتفل بجوازك يارب واشوفك عروسه زي القمر فالكوشه جنب اللي قلبك يختاره ويحبك ويحطك فعنيه

Happy Birth Daaaaaaaaay SmSm...i love you my cute sister

عدل سابقا من قبل اعقل مجنونه في الأربعاء سبتمبر 01 2010, 04:58 عدل 1 مرات
    turrky
    turrky

مُساهمة  turrky الأربعاء سبتمبر 01 2010, 04:49

كل سنه وانتي طيبه بجد انتي تستهلي يتعملك عيد ميلاد في احلي مكان في مصر
    كل سنه وانتي طيبه ويارب تكوني سعيده وفرحانه
    كل سنه سنه وانت طيب ياغالي
    مع انها جات متاخره بس والله لسه مصلح الكمبيوتر والنت كان فاصل
    sammoraa
    sammoraa

مُساهمة  sammoraa الأربعاء سبتمبر 01 2010, 13:05

وانتوا طيبين يا جماعة

ميرسى يا سها يا أرق وأروق واحدة عرفتها هههههههههه واجدع صاحبة كمان وربنا يخليكى لينا ونفضل صحاب لاخر عمرنا وميرسى على كل الهدايا الجميلة دى وخصوصا القطة العسووووووووولة دى احلى من قطتى والله ههههههههههههه وانا هسميها سوسو يا سوسو هههههههه ميرسى يا حبيبتى

ميرسى يا محمد على مشاركتك معايا وان شاء الله يتعملك انت العيد الميلاد اللى ف احسن مكان ف مصر هيبقى ف راس السنة بقى والدنيا كلها هتحتفل بيك

ميرسى ليكم كلكم اوووووووووى
    meshoeladawey
    meshoeladawey

مُساهمة  meshoeladawey الخميس سبتمبر 09 2010, 16:49

كل سنة وانتى طيبة يا سمورة وعقبال ثلاث حاجات
    100000000سنة
    والعريس
    وتطولى
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    معلش جت متاخر والله انا لسه جااااااى من السفر ومكنتش اعرف انا اسف وجت معاكى انتى
    رغم انك بتكونى اول واحدة تبركلنى فى كل مناسبة حلوة لاى حد فى المنتدى
    مرة تانية انا اسف وعايز حتة تورته او ترافيل وكانز
    sammoraa
    sammoraa

مُساهمة  sammoraa الخميس سبتمبر 09 2010, 16:55

وانت طيب يا عسل ومايهمكش انا عارفة ظروفك وفعلا عيد الميلاد كان ناقصك والله واعتبر انك قلتلى ف وقتها وهديلك حتة تورتاية كبييييييييييرة وف العيد بقى لو شفتك هجيبلك الترافيل والكانز

ميرسى يا جميل وانا مبسوطة انك رديت حتى لو متأخر

الوقت/التاريخ الآن هو السبت مايو 11 2024, 14:04